Sol, fotboll och fylla!

Idag var den efterlängtade Pripps Cupen och det var strålande väder. Herregud vad varmt det var ett tag men jag klagar inte. Dagen har varit helt underbar fram till den näst sista matchen då motståndarlaget till "vårat lag" (killkompisarnas) började bråka med publiken. Fråga mig inte hur det gick till men det var tydligen någons brorsa som hade knuffat någon.
Och ni kan ju gissa vad som händer när killarna har druckit massa öl hela dagen.

För er som inte kan gissa så kan jag berätta att det blev ett himla slagsmål alla emellan. Jag är glad för att våra killar höll sig utanför =) Till slut blev motståndarlaget utvisade och våra killar var i final mot ett annat lag och de VANN!
Wiee vad vi jublade =) Priset var 390 öl,haha. Så ikväll har det lite att dricka,haha.

Jag och Camilla var helt slut så vi drog hem och nu sitter jag här i Farsta ensam hos mamma och pappa och ska väl kolla en film eller så snart tänkte jag.
Bäst att spara pengar när man har chansen...

Hur har eran dag varit då?

Kommentarer
Postat av: Solli

godmorgon!

oj, vilken dag du hade igår!



Ha en underbar söndag!

2008-07-06 @ 09:53:33
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0