Onsdag kväll

Fortfarande förkylt men what to do..kan inte vara sjuk nu från jobbet då det bara är några dagar kvar.
Jag nyser som en galning istället,haha. Tror jag slog rekord idag faktiskt =)
Har inget minne heller att hämta kameran från Camilla även fast jag skjutsade hem henne idag så det är därför det inte har kommit upp några bilder.
Mamsen och papsen åker till Dalarna i helgen och jag funderar faktiskt på att följa med. Det var ett tag sen jag var där och eftersom jag är lite småsjuk och halvpank så kan det vara bra med en lugn helg där uppe. Måste höra med lite kompisar först nu bara så att jag inte missar nån brakfest eller nåt som jag har en förmåga att göra när jag är bortrest.

Nu sitter jag och kollar på Vänner, kan man nånsin få nog av den serien? Svar: NEJ!


Kommentarer
Postat av: a n n a

mys med päronen på landet låter nice, hade inte kajsa, karro o co kommit ner hade jag blivit avis:) jag tycker du ska åka!

2008-07-02 @ 20:04:46
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0