Mamma Mia vilken bra film ;)


Jag har precis varit och sett denna film med Tina. Herregud säger jag bara..GRYMT bra film och för er som inte sett den än...spring och gör det på en gång för ni kommer inte ångra er. Kan tänka mig att betala 100:- imorgon igen för denna underbara film. Musiken är ju såklart det som gör den alldeles speciell men detta glädjerus som man känner efter filmen går inte att beskriva utan det måste upplevas :) hihi
Är alldeles knäpp av glädje just nu och sitter och lyssnar på soundtracket från filmen på youtube.

Tänkte att jag skulle visa en liten sneakpeek för er men var inte oroliga, klippet är bara 40 sekunder långt och avslöjar inget väsentligt. Det kan ni lugnt titta på, hehe.


Honey honey- Amanda Seyfried

Efter filmen gick vi och satte oss på Espresso house och jag drack min första frapino och nu är jag frälst.haha..det var nog bland det godaste jag druckit. Har ni inte provat någon så testa mango/jordgubb eller choklad.
Nej, nu ska jag sjunga vidare här hemma. Ha en fortsatt trevlig kväll hörrni :)

Kommentarer
Postat av: elina

vill också se den filmen, den verkar super ;)

kommentera gärna min blogg, ha en bra dag

2008-07-21 @ 23:52:30
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0