I´m back :)

Hej kära vänner!haha. Guess who´s back?!
Sitter just nu på bussen hem från Dalarna. Har haft mysigt men vädret har väl varit sådär så det blev inget solande.
Däremot följde jag med på dop i lördags med min kusin och hans familj. Var barnvakt åt L och A medan Fredrik och Maria sjöng på dopet. Himla fin låt, prins Noel hette den och det finurliga är ju såklart att lillkillen som döptes heter Noel.
Jättesött dop så det var kul att följa med på, jag som är så barngalen.

Resten av dagarna har spenderats med att läsa böcker, kolla film eller handla inne i Leksand.
Någon av er som varit där förresten?

Hur som helst så kan jag fortsätta bloggandet nu så vi hörs igen när jag kommer hem om ca 3 timmar.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0