Godmorgon

Godmorgon på er, uppe än?
Jag kom åter in i en sova-dåligt-natt vilket inte var så kul men när klockan var 9 gick jag upp. Insåg att det var ju bara onödigt att ligga där och skruva på sig. Hursomhelst så är det redan torsdag och det blir ytterligare en dag med långpromenad för min del. Bra att hunden tvingar ut oss för då är det inte bara han som får motionera :)

Senare idag ska jag åka in till T-centralen för att hämta mina bussbiljetter till landet som jag åker till om en vecka.
Blir nog även en fika med Tina när hon har slutat jobbet. Så ser mina planer ut.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, vi får hoppas att håret växer ut ordentligt snart, vill ju lixom börja sätta upp tofsar och grejer :) haha. Min syrra hade inget tills hon blev strax över 2 ;)

2008-07-17 @ 11:17:29
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0