Gladare än gladast

Ja, det är jag nog nu. Solen skiner och bara det gör en glad. Nu har jag precis varit i Farsta för att göra lite ärenden, och gissa vad jag mer gjort?! Shoppat, hihi..köpte en klänning Gina Tricot som jag tittat på flera ggr men aldrig köpt men nu är den min! Okej jag vet, tjatar om att jag inte har några pengar men 149:- för en klänning är ju alldeles för billigt och då tyckte jag att jag kunde få köpa den. Gjorde jag inte rätt så säg?

Önskar att jag kunde visa bild på den men som jag berättade förut så gick ju mammas och pappas digitalkamera sönder och det var den jag brukade låna så för tillfället går det inte att ta bilder.

Eller vänta nu, jag kanske kan prova med webbcameran!!
Ett ögonblick så ska vi se om det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0