Det verkar bli en fin dag idag

Ja det verkar som det iaf. Blåser mer idag men tror ändå att det är rätt skönt ute.
Godmorgon på er förresten, är ni uppe än?
Idag har jag inga speciella planer förutom att träffa Camilla och Hugo så det blir nog en lugn dag idag igen med långpromenader och bad för hunden. Kanske skulle fixa lite picknick till oss? Hmm ja det blir ju mysigt :)

Känns rätt skönt att vara hemma igen. Även fast man ibland inte har något särskilt att göra så finns det ändå någonting man kan hitta på.
Igår blev jag bjuden på kalas som är på fredag. En killkompis till mig som fyller år så då ska vi förfesta lite hos honom och sedan gå ut. Det ska bli riktigt skoj!

Nej nu ska jag fixa till mig lite, hoppa i klänning och styra upp håret å så.
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0