Change of mind

Det blir inte nå åka av till landet i helgen för idag fick jag nämligen veta att det är Pripps Cup i helgen.
Detta kan jag inte missa så därför stannar jag hemma.
För er som inte vet så är pripps cup fotbollsmatcher blandat med öldrickande. Killarna spelar alltså och mellan matcherna dricker de öl så de sista matcherna brukar vara riktiga roliga att se på ;) haha
Mina killkompisar är med och spelar så det är extra roligt. På lördag blir det alltså till att sitta på en filt större delen av dagen med massa underbara människor och cider. Ååhh nu längtar jag! Hoppas på fint väder bara.
Någon som vet hur vädret ska bli här i Stockholm på lördag?

Kommentarer
Postat av: a n n a

låter galet, fylleboll istället för fotboll på slutet då;) fick just sms av moster på lillsand, jag blev avis!

2008-07-03 @ 22:38:39
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det ska bli bra väder till helgen!

2008-07-04 @ 03:01:46
URL: http://stilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0