Äntligen semester!

Wiee, nu har jag jobbat min sista arbetsdag. Dagen har varit bra och jag fick ytterligare en present idag av en förälder, en kokbok som heter Annas svenska kök (Anna Bergenström). Så himla gulligt!
Nu har jag alltså semester, eller ledigt innan skolan börjar vilket är den 26:e augusti. Vet inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig men så länge det är fint väder som idag så hittar jag nog på nåt.

Imorgon är det som sagt Pripps Cup och därför kommer kvällen spenderas framför tv:n med Camilla. Måste ju vara pigga imorgon då vi ska vara där ungefär klockan 11 =)
Vi ska se 8 mile by the way som går klockan 21.00 ikväll.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: emma

Asså varje gång jag går in på din blogg så blir jag så glad när jag ser din header :) hihi. Jättefin bild på dig där, och sprudlande glad :)

2008-07-04 @ 23:35:22
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0