Almost there

Så nu är jag snart framme, eller ja, jag har ju 1 timme och 20 minuter kvar. Herregud, det ligger verkligen långt upp. Brukar kännas lite fortare när man kör bil liksom men men, almost there.
Nu får jag iaf sitta på 2 säten, så Nellie får en egen plats,hihi =)

Har inga nya bilder men tänkte att jag kunde visa lite från i midsommar som aldrig kom in då pga strul med kameran.
Nehe, jag bara skojade tydligen..gick inte att lägga in bilder nu. Segt internet på bussen antagligen.
Aja vi får ta det när jag kommer hem på söndag!
Kommer inte kunna blogga mer förrän då så ni får ha en trevlig helg nu hörrni! Se till att blogga mycket också så att jag har mkt att läsa när jag kommer hem ;)

puss o kram från Norrland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0