Onsdag

Ledig fram till kvart i tre idag då jag har skola till klockan fem. Härlig vecka med andra ord. Dock smyger sig ångesten på ganska ofta då jag vet att arbetet måste göras också. Känns lite som att man har varvat ner för jullov nu och då är det svårt att få tillbaka "pluggflowet". Måste iaf skriva en sak idag innan jag åker iväg till skolan och det tänkte jag börja med nu.

Tråkigt det är förresten att det är så grått ute..vad hände med snön som de sa skulle komma till tredje advent? Borta!
Nu är det bara två veckor kvar tills jag förhoppningsvis har min lilla kanin hos mig. Lukas tror jag att han ska få heta..det har fastnat på min hjärna iaf. Har ni något annat förslag på killnamn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0