Myskväll med grabbarna grus



Idag har jag praktik till halv två. Slutar lite tidigare då jag ska hämta de här två guldklimparna. Får ta igen tiden nästa vecka istället. Det var meningen att jag skulle hämta de på dagis men de fick vara hemma med pappa idag för A hade lite ont i örat igår.
Jag hämtar de alltså hemma hos sig och sen ska vi åka hem till mig. Killarna ska sova över och blir hämtade imorgon av mamma och pappa.

Kan tänka mig att det blir lite popcorn och mys i soffan. Men sen har jag även tänkt att de ska få hjälpa mig att klä granen med kulor för nu har jag fixat band till dem. Ska försöka hinna/komma ihåg att ta lite kort under kvällen också så kan ni få se dem senare när pojkarna sover eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0