Lyckad kväll

Blev en lyckad kväll igår, därav den dåliga uppdateringen idag. Gick och la mig klockan sju imorse och som jag sagt förut så har jag svårt att sova länge när jag har druckit så därför känner jag mig helt borta just nu. Blir en tidig kväll med andra ord.
Gossip girl är det som gäller nu och sen blir det lite film senare. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till så att jag inte vaknar för tidigt men det är nog ingen risk.
Var dålig på att ta kort igår så tyvärr kan jag inte visa några. Vi hade skoj iaf och det är det viktiga :)

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken. Tiden går så himla fort, jag hänger verkligen inte med.
Idag kom syster min hem från Valencia också...välkommen hem till kalla Sverige!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

uj segt å komma hem till kylan... =)

2008-12-07 @ 19:42:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0