Julklappar

Kom hem för en timme sen, kollade unga mödrar, åt middag och nu sitter jag här med Vänner på såklart...
Efter praktiken åkte jag in till stan för lite julklappsshopping och sen mötte jag upp Camilla i centrum för lite presentshopping. Sa att jag skulle visa bilder men det enda jag köpte som inte var julklappar var hårfärg (den jag hade förra gången) och lite glitter till Lucia imorgon och det kanske inte är så intressant,haha.

Julpyntade lite till när jag kom hem också för jag har ju glömt att ta fram mina små tomtar och grejer som jag har.
Julstämningen förstörs ju lite av vädret men jag kämpar på ;)

Nu ska jag ta och läsa de 48 inläggen som har kommit på bloggkoll. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0