Fler bilder på grabbarna

Imorse vaknade A vid halv sju men vi låg och drog oss till sju iaf. Skönt att inte kasta sig upp.

L kom upp efter ett tag också. Här ligger de och myser framför Ronja Rövardotter.

A vid frukostbordet. Vilken sötnos han är!

L tyckte att det var mycket roligare att göra sig till framför kameran :)

När vi hade vaknat till lite och ätit frukost gick vi till Bandängen där de har lite olika djur vilket var väldigt uppskattat av barnen.

Jag lämnade barnen hemma hos dem vid halv 1 tiden och sen efter det har jag varit i Farsta C med mamma och köpt lite julklappar. Nu är jag hemma och ska lägga mig och vila en stund för ikväll är det fest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bild :-D Trevlig helg.

2008-12-06 @ 17:07:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, besök min blogg, kommentera och tryck på ikonen ''följ bloggen'' Tack !



Ha en bra kväll :)

2008-12-06 @ 17:17:55
URL: http://elinanimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0