Storstädning pågår

Godmorgon på er! Sovit gott? Det har inte jag men klockan 10 steg jag iaf upp utvilad. Eller njaee det gjorde jag faktiskt inte...låg och läste bloggar i sängen till klockan 11. Var ju en del nya inlägg som sagt men nu är alla (dock hoppade jag över några) lästa.
Vädret ser ju inte så himla roligt ut idag men det passar för hemma är det stökigt och det behövs en storstädning här snarast möjligt. Tänkte sätta igång med det alldeles strax.

Vi tog inte så mycket kort nere i Skåne men några har jag att bjuda på sen när Camilla skickat över dem.
Så länge så kan ni få se lite mer bilder från när jag var på mitt landställe.


Här är ena sidan på huset och altanen där vi brukar sitta och äta middag på sommarkvällarna :)

Lillstugan- där brukar vi kusiner sova!

Utedass och snickarbod + våran fina bil i bakgrunden :)haha
Japp, det är dass men det är som en toalettring och inte bara ett hål som på vissa andra. Tyck att det är äckligt om ni vill men man vänjer sig ;)

Middagsdags. Från vänster: Martin, Marit, Kristoffer och Elisabeth

Till höger ser ni Charlie, Bengt och längst bort sitter Nisse.

Underbara släkt...när jag ser på dessa bilder så längtar jag upp igen men hoppas att vi ses om inte alltför lång tid igen!

Nu blir det städning för hela slanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0