Stockholm 080808

Idag är det stockholmarnas dag och detta firas med ett stort partaj inne vid stureplan, event vid kungsan och massa andra saker. Den sanna noll-åtta jag är så ska jag självklart in och fira med alla andra. Lite smålöjligt kanske men roligt tycker jag! :)

Det roligaste tycker jag är vattenkriget som ska vara mot nord och syd idag. Synd att det är mulet och regnar bara men riktigt rolig idé tycker jag. Ska tvätta nu hela dagen så att jag har nåt att sätta på mig ikväll så tyvärr kan jag inte kolla på vattenkriget men ikväll blir det fest.

Så alla stockholmare, ska ni fira dagen på något speciellt sätt?



Grattis alla stockholmare på 08-dagen!! :)


Kommentarer
Postat av: a n n a

jag ska fira det med festival i slottskogen, en jäklans fest ska det bli;)

Puss

2008-08-08 @ 13:07:04
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0