Shopping med systeryster

Ska snart bege mig in mot söder med syster min. Vi ska gå runt och titta lite affärer, shoppa lite och kanske ta en fika.
Senare vid 5 ska vi möta upp mamsen och papsen, ta nåt att äta och sen ska vi se Mamma Mia.
Har sett den en gång redan som vissa redan vet men jag kan se den 50 ggr om så det ska bli jättekul.

Om vi rör oss in mot hötorget ska jag passa på att ta en frapino också. Provade hallon/granatäpple igår men jag tycker bättre om mango/jordgubb om nån vill anteckna ;). Haha intressant värre.

Nepp nu ska jag dra, hörs ikväll.
pussen


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det är faktiskt helt okej. Folk tror att det finns hemliga kostnade osv, men ibland har dom fel ;)

2008-08-13 @ 19:21:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0