Lovefilm.se

Genom Gratisbio har jag nu testat på att få filmer hem direkt i brevlådan med Lovefilm.se.
Idag har jag fått mina två första filmer och även ett mejl där det står hur jag sedan säger upp mig från sidan om jag efter prövotiden sen inte vill fortsätta få hem filmer mot betalning. Om jag har förstått det rätt så får jag hem 4 gratisfilmer denna månad och vill jag sen fortsätta så kostar det 99:-/månad. Vilket jag inte tror att jag kommer göra men kul att testa iaf.

Man får filmerna i dessa paket som man sedan enkelt klistrar igen och skickar tillbaka de i. Portot är redan betalt så detta betalar jag inte heller för.

Ska nog ta med en av filmerna och titta på den ikväll hemma hos L & A när de har somnat, mys!

Vill ni också bli medlemmar på Gratisbio. Använd denna länk så får ni 75 poäng från start!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det var trevligt vi kunde inte göra så mycket mer än att skratta åt våran utur med sjukdomen och vår otur! att ha sparat i ett år för att vara borta i en vecka och vara sjuk! hahaha man kan bara skratta det är som ett skämt och skrtta gjorde vi också!

Det var ett bra erbjudande det där med filmen!

2008-08-12 @ 12:02:28
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0