Hemma är nog ändå bäst

Home sweet home! Är hemma nu efter en vecka i Skåne. Har haft det underbart där nere men det är skönt att vara hemma igen också. Fick lite av en chock när jag precis gick in på bloggkoll. 533 nya inlägg har jag att läsa!! hahaha ni har varit flitiga märker jag. Men å andra sidan har jag några av de största bloggerskorna där och det är ju deras jobb att blogga.

Hur som helst så är jag ganska trött just nu så det blir bara ett snabbt och tråkigt inlägg ikväll. Sitter just nu med ingefära-citron te, min nya favorit och tänkte läsa en del av inläggen som har kommit medan jag har varit borta.

Kul att se att iaf nån har tittat in veckan som varit :) hihi

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0