Fika och bad

Var i Farsta nu på eftermiddagen och fikade med Camilla. Drack god cola och åt en äcklig blåbärspaj (eller halva iaf). Vet inte riktigt vad för fel det var på den men god var den inte,haha. Efter fikat så gick jag hem till mamma och pappa för att lämna åkkort som jag lånat över helgen och då passade jag på att ta mig ett bad i deras badkar. Saknar verkligen att ha det och särskilt på vintern när man är fryser ofta. Så skönt att lägga sig med en bra tidning i badet då :)
Tycker ni inte?


Nu sitter jag och tittar på Eight days to live, en film på kanal 5. Tänkte att jag kanske ska se tyst vittne som börjar kl 21 men förra söndagen var det ett läskigt avsnitt så jag vet inte om jag vågar,haha chicken.


Skulle inte vara helt fel att lägga sig ned i det här badkaret, eller vad säger ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0