Bakisdag

Aldrig förr har jag mått så dåligt som idag.

JAG SKA ALDRIG MER DRICKA ALKOHOL.
Den meningen har spelats upp i hjärnan flera gånger idag kan jag säga, moahahahaha!
Var på stället Södermalm igår med några kompisar och det visade sig bli en väldigt blöt kväll och ja då klart att man mår skit dagen efter. Tråkigt bara det där, att man ska behöva må dåligt för att ha en rolig utekväll :) haha.

Kvällen var iaf hur rolig som helst (tror jag :), minnet sviker mig lite idag,hehe), dansade, träffade en söt pojk och hade allmänt roligt med mina kompisar. Sådär som en bra utekväll ska vara helt enkelt.

Nu sitter jag och tittar på En prinsessas dagbok 2 som går på kanal 5.

Kommentarer
Postat av: hanna

ushh hatar bakis dagar

2008-09-01 @ 22:38:06
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0