Bad habbit?

Godmorgon på er!
Förstår inte riktigt. För några veckor sedan hade jag sömnproblem och vaknade oftast några ggr per natt och vaknade senast kl 8 på morgonen. Nu sover jag som en stock och trots att jag gick och la mig kl 12 igår så sov jag till 11 imorse.
Klagar iofs inte för nu spelar det ju ingen roll eftersom jag ändå är ledig men kan nog bli jobbigare sen när jag börjar skolan igen. Å andra sidan går jag ju inte så ofta i skolan hela veckorna utan kanske 3 dagar högst.

Har inte så mycket planer för dagen utan det blir nog en fika med Camilla lite senare och sen kanske möta upp mamma och pappa (som då är påväg hem från Dalarna) vid Bromma för att hämta en blomma jag ska få av Vickan. Vi får se hur dagen blir helt enkelt. Söndagar har ju en förmåga att alltid bli lite sega.

Imorgon kommer min syster hem och det ska bli så himla roligt. Har inte träffats på länge nu så imorgon blir det lunch med henne direkt när hon kommer till centralen :)

Kommentarer
Postat av: emma

Japp, vi går på samma dagis :)

Går faktiskt jättebra hittills, och tror nog att det kommer fortsätta så också :)

2008-08-10 @ 20:15:28
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0