Back to school

Känns lite knäppt det här med bloggen. Jag skriver vissa inlägg för mig själv och vissa som intresserar mig.
Det är ju sen kul att titta tillbaka och se vad man har gjort osv.
Nu på sistone har det inte blivit så mycket bloggning men jag känner att jag själv måste vara inspirerad för att skriva annars är det bara onödigt tycker jag.

Till något helt annat. Idag började jag skolan igen och ska nu läsa matte- och språkinlärning. Det ska bli väldigt intressant tycker jag och det verkar som att litteraturen denna gång är väldigt intressant att läsa vilket underlättar eftersom vi ska läsa en hel del. Hamnade i en bra grupp iaf. Sen var det lite kul för en i gruppen är höggravid och efter ett tag säger hon att hon har planerat kejsarsnitt imorgon!!
Herregud, jag förstår inte hur hon kan sitta och vara koncentrerad på nånting annat än just förlossningen men hon sa att hon skulle fortsätta med skolan så fort som möjligt och typ ta med sig ungen eller nåt.
Haha, ja vi får väl se hur det går men jag har då inget emot om hon gör det :) Mysa och titta på en liten bebis är ju inte helt fel.
Lycka till imorgon Mannal!


Min lilla älsklings A när han var ungefär en vecka gammal!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!

Har fått tjänst som Night Manager, fortfarande på samma ställe. Men jag har tagit över Tinas tjänst som nu har börjat på Group & Event..också på samma ställe. haha, vi är fast för evigt kanske? Men tack! Det kommer bli sjukt intressant och spännande..siktar på lite högre lön också ifs. haha. puss!

2008-08-27 @ 09:07:45
URL: http://malinoo.blogg.se/
Postat av: Nilla Nielsen

Vilken sötis;)

kram!

2008-08-27 @ 09:19:38
URL: http://nillanielsen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0