Vin och spel

Ikväll blir det en lugn kväll med bästaste vännen Camilla! Vi ska spela spel, dricka vin och kanske göra några drinkar också. Behöver spara pengar denna månad och då är ju detta ett perfekt sätt att ha en trevlig men sparsam kväll.

Igår var jag barnvakt åt kusinbarnet E. Vi var ute på restaurang och åt pizza, Camilla kom och åt med oss också till E´s förtjusning :) Hans föräldrar skulle gå på restaurang och sedan på Hamlet, men tydligen blev den inställd så de kom hem och vi satte oss och spelade Stockholms spelet, jättekul =). Har ni spelat det?

Lite pinsamt hur dålig jag var men nu har jag lärt mig lite nytt så spelar jag det några ggr till så blir jag en "äkta" stockholmare,haha.
Ha en trevlig kväll allihopa!
image65

Kommentarer
Postat av: Anna

de är grymt ju, men svåårt! fick du nå cred då?

2008-04-26 @ 21:06:45
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Malin

Är det roligt alltså? Gav det till Pappa i julklapp men än har vi inte hunnit spela det.

2008-04-27 @ 01:31:38
URL: http://malinoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0