Lyckad helg

Helgen har varit väldigt lyckad. Världens mysigaste vårväder och party med flickorna. Igår åkte jag och Camilla in till söder och mötte sedan upp Malin och Vickan på Göta Ark där vi förfestade. Jag, pucko, glömde legget hemma men det funkade med mitt träningskort lika bra förutom på ett visst ställe då som tydligen absolut skulle ha ett riktigt legg även fast det står mitt personnummer och har en bild på mig på träningskortet men då drog vi vidare till labbet. Där röjade vi loss ordentligt och nattens eskapader slutade inte förrän kl 5 på morgonen.
Nu såhär i efterhand inser jag att jag brände en del pengar på kvällen men det var det värt! Bilder från kvällen kanske kommer upp senare. Idag mår man som man förtjänar efter en lyckad kväll men det är sånt man får ta. =)

Vad har ni haft för er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0