IKEA- min bästa vän

Idag har det varit en toppendag. Efter skolan som slutade vid 12 åkte jag hem till Tina och fick mysa med nya valpen Magic (kolla bild). Efter det åkte vi och kollade på Tinas nya lägenhet och sen bar det iväg till Ikea. Hur härligt är inte det stället?! Jag som egentligen inte var i akut behov av något speciellt hittade ändå massa saker:
  • Balkongmöbler (Ett bord och två stolar)
  • Salt och pepparkar (konstigt att jag inte hade det innan)
  • Handdukshängare till badrummet
  • Bra-att-ha-lådor till min bokhylla
  • Blockljus i olika färger som förresten var sjukt billiga
  • Små tallrikar till samlingen (bra att ha när släkten kommer på fika)
  • Kaffemuggar
  • Glödlampor
Måste säga att Ikea känns som en leksaksaffär för vuxna, eller vad säger ni?

image47

Kommentarer
Postat av: 3 barns mamma

*L* IKEA är ett av favoritvaruhusen,kan gå där en heldag utan problem.

2008-04-20 @ 10:22:27
URL: http://redrubin.blogg.se/?c=1205872468

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0